Przeznaczony dla nie więcej niż 20 użytkowników, max 10 jednoczesnych połączeń
Cena rekomendowana od 549 $ netto
Szacunkowo: 2176,40 zł netto, 2676,97 zł brutto
Zastosowanie
Centralka o małej pojemności, ale dużych możliwościach konfiguracyjnych, zaprojektowana jako optymalne rozwiązanie dla kancelarii, przychodni
Łączy bogatą funkcjonalność i uniwersalność z obsługą różnych typów linii zewnętrznych i wewnętrznych (telefon-smartfon-przeglądarka), a dzięki wbudowanemu nagrywaniu rozmów telefonicznych, kolejkowaniu połączeń, rozbudowanym scenariuszom obsługi ruchu przychodzącego oraz możliwości integracji różnych typów łącz telekomunikacyjnych, pozwala w łatwy sposób zbudować niezawodny system zaspokajający wyszukane potrzeby klienta
Szczególne funkcje systemu
● Możliwość obsługi różnych rodzajów zewnętrznych linii: analogowych, ISDN BRI, VoIP i GSM
● Nagrywanie rozmów telefonicznych z anonsem w trybie automatycznym dla wskazanych linii i na żądanie użytkownika. Nagrania składowane są w pamięci USB lub udostępnionym zasobie sieciowym, a przesłuchiwać mogą je tylko uprawnieni pracownicy
● Kierowanie ruchem przychodzącym również na podstawie numeru abonenta dzwoniącego, a funkcja AutoCLIP pozwoli klientowi oddzwonić bezpośrednio do pracownika, który wcześniej nieskutecznie poróbował dzwonić do klienta
● Wbudowana obsługa kolejkowania połączeń przychodzących z informacją o pozycji w kolejce i szacunkowym czasie oczekiwania
● Możliwość integracji serwisów www poprzez udostępnienie bezpłatnego dzwonienia bezpośrednio ze strony internetowej
(zadzwoń do nas
● Integracja użytkownika telefonu ze stanowiskiem komputerowym (np. ustawianie przekierowań, nie przeskadzać, status obecności)
● Wbudowana poczta głosowa połączona z pocztą elektroniczną
● Funkcja AutoProvisionigu pozwala na łatwe rejestrowanie nowych urządzeń wielu firm (np. Panasonic, Yealink, Yeastar, Fanvil, Cisco, Alcatel, Grandstream) bez konieczności konfigurowania parametrów w samym aparacie
● Integracja z telefonem mobilnym i komputerem dzięki bezpłatnej aplikacji Linkus.
● Wsparcie obsługi funkcji czat zintegrowanej z WhatsApps
● Dla bramek GSM Yeastar możliwość obsługi SMS przez klienta aplikacji Linkus
● Możliwośc pracy w jednym z trzech planów: Basic (standardowy), Enterprise (dodatkowo rozbudowane funkcje Call Center
Dodatkowo wbudowany Firewall z wieloma regułami obsługi ruchu IP, indywidualnymi schematami dostępu i dyskryminacji zabezpieczy centralę przed próbami nieautoryzowanej ingerencji
Max liczba użytkowników: 20, pozwala na podłączenie 20 telefonów SIP lub aplikacji Linkus
Max liczba jednocześnie prowadzonych lub nagrywanych rozmów: 10
Liczba linii zewnętrznych SIP: 50
Liczba tras ruchu wychodzącego i przychodzącego: 500, 500
Warunki czasu i święta: 50, 50
Liczba IVR i kolejek połączeń: 32, 16
Pokoje konferencyjne, max liczba uczestników: 16, 20
Tablica szybkiego wybierania i tablica numerów "Call Back": 512, 128
Książka telefoniczna kontaktów systemowa i osobista: 50 000, 300
Reguły Firewall, czarne listy: 512, 2000
Dyski sieciowe: 2
Sloty na moduły rozbudowy: 4
Aktualizacja oprogramowania: bezpłatna, automatyczna lub na żądanie
Ethernet: 2 porty 100Mb (LAN i WAN)
Kodeki Audio: G711a, G711u, G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, LBC
Kodeki Video: H263, H236P, H264, MPEG4
Zewnętrzny nośnik danych: Karta Mikro SD (do 256 GB) oraz NAS
Wymiary: 16x16x3cm
Waga: 0,3kg
Zasilanie: zasilacz zewnętrzny 12V
Sposób montażu: półka lub powieszenie na ścianie w dwóch kierunkach
Chłodzenie: grawitacyjne (brak wentylatora)
W zestawie: serwer P520, zasilacz sieciowy, kabel LAN, gumowe stopki, dokumentacja wstępnego uruchomienia, karta gwarancyjna
Pozwala na podłączenie 2 łącz ISDN BRI jako zewnętrzne lub wewnętrzne.
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły (max 4 łącza ISDN BRI na serwer).
Pozwala na podłączenie 2 linii zewnętrznych.
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły (max 4 linie na serwer).
Pozwala na podłączenie 2 analogowych linii wewnętrznych.
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły (max 4 linie na serwer).
Pozwala na podłączenie 1 analogowej linii zewnętrznej i 1 wewnętrznej.
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły.
Pozwala na użycie 1 dostępu GSM jako linii zewnętrznej centrali.
Maksymalnie można zainstalować 1 moduł.
Pozwala na użycie dostępu GSM 4G jako linii zewnętrznej centrali oraz na tranmisję danych.
Maksymalnie można zainstalować 1 moduł.
Telefon W610W: zaawansowany, 4 konta SIP, alarm wibracyjny, 16 przycisków BLF
Telefon W611W: komfortowy, 4 konta SIP, obudowa IP67, 16 przycisków BLF
KX-HDV800: 2 konta SIP, rozbudowane układy redukcji szumów otoczenia, integracja ze smartfonem, możliwość nagrywania konferencji