Przeznaczony dla nie więcej niż 500 użytkowników i max 120 jednoczesnych połączeń
Zastosowanie Serwer o większej pojemności o dużych możliwościach przeznaczona dla Urzędów miejskich i powiatowych, szpitali, klinik, zakładów produkcyjnych, uczelni i korporacji
Wydajny i niezawodny serwer VoIP dla dużych i wymagających klientów, który dzięki wbudowanemu nagrywaniu rozmów telefonicznych, kolejkowaniu połączeń, rozbudowanym scenariuszom obsługi ruchu przychodzącego oraz możliwości integracji różnych typów łącz telekomunikacyjnych pozwoli w łatwy sposób zbudować niezawodny system zaspokajający wyszukane potrzeby klienta
 Szczególne funkcje systemu 
                                            ● Możliwość obsługi różnych rodzajów zewnętrznych linii: analogowych, ISDN BRI i PRI, VoIP oraz GSM
											● Nagrywanie rozmów telefonicznych z anonsem w trybie automatycznym dla wskazanych linii i na żądanie użytkownika. Nagrania składowane są na karcie SD lub udostępnionym zasobie sieciowym, a przesłuchiwać mogą je tylko uprawnieni pracownicy
											● Kierowanie ruchem przychodzącym również na podstawie numeru abonenta dzwoniącego, a funkcja AutoCLIP pozwoli klientowi oddzwonić bezpośrednio do pracownika, który wcześniej nieskutecznie poróbował dzwonić do klienta
											● Wbudowana obsługa kolejkowania połączeń przychodzących z informacją o pozycji w kolejce i szacunkowym czasie oczekiwania
											● Możliwość integracji serwisów www poprzez udostępnienie bezpłatnego dzwonienia bezpośrednio ze strony internetowej 
											(zadzwoń do nas 
											● Integracja użytkownika telefonu ze stanowiskiem komputerowym (np. ustawianie przekierowań, nie przeskadzać)
											● Wbudowana poczta głosowa połączona z pocztą elektroniczną
											● Funkcja AutoProvisionigu pozwala na łatwe rejestrowanie nowych urządzeń wielu firm (np. Panasonic, Yealink, Yeastar, Fanvil, Cisco, Alcatel, Grandstream) bez konieczności konfigurowania parametrów w samym aparacie
											● Integracja z telefonem mobilnym dzięki bezpłatnej aplikacji Linkus.
											● Wsparcie obsługi funkcji czat zintegrowanej z WhatsApps
											● Dla bramek GSM Yeastar możliwość obsługi SMS przez klienta aplikacji Linkus
											● Możliwośc pracy w jednym z trzech planów: Basic (standardowy), Enterprise (dodatkowo rozbudowane funkcje Call Center 
Dodatkowo wbudowany Firewall z wieloma regułami obsługi ruchu IP, indywidualnymi schematami dostępu i dyskryminacji zabezpieczy centralę przed próbami nieautoryzowanej ingerencji
										Standardowa liczba użytkowników: 300, pozwala na podłączenie 300 telefonów SIP lub aplikacji Linkus
										Maksymalna liczba użytkowników: 500, pozwala na podłączenie 500 telefonów SIP lub aplikacji Linkus
										Max liczba jednoczesnych rozmów: 60 (120 z kartami rozbudowy)
										Liczba linii zewnętrznych SIP: 500
										Liczba tras ruchu wychodzącego i przychodzącego: 128, 256
										Warunki czasu i święta: 20, 20
										Liczba IVR i kolejek połączeń: 64, 32
										Pokoje konferencyjne, max liczba uczestników: 32, 60 (90, 120)
										Tablica szybkiego wybierania i tablica numerów "Call Back": 512, 256
										Książka telefoniczna kontaktów systemowa i osobista: 500 000, 300
										Reguły Firewall, czarne listy: 512, 2000
										Dyski sieciowe: 4
										Sloty na płyty rozbudowy: 2
										Aktualizacja oprogramowania: bezpłatna, automatyczna lub na żądanie
										Ethernet: 2 porty 1Gb (LAN+WAN, LAN+Bridge)
										Kodeki Audio: G711a, G711u, G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, LBC
										Kodeki Video: H263, H236P, H264, MPEG4
										Port konsoli: 1
										Komunikacja NFC: Tak (odczyt i zapis)
										Zewnętrzny nośnik danych: Karta SD (do 256 GB), 2.5" SATA HDD oraz NAS
										Port USB: nośnik danych do 2TB
										Wymiary: 44x25,2x4,4cm
										Waga: 2,38 kg
										Zasilanie: gniazdo 230V
										Sposób montażu: półka lub szafa 19", 1U
										Chłodzenie: wentylator
 
                                                        Pozwala na podłączenie 2 łącz ISDN BRI jako zewnętrzne lub wewnętrzne.
Maksymalnie na płytach EX08 można zainstalować 8 modułów (max 16 łącz ISDN BRI na serwer).
 
                                                        Pozwala na podłączenie 2 linii zewnętrznych.
Maksymalnie na płytach EX08 można zainstalować 8 modułów (max 16 linii na serwer).
 
                                                        Pozwala na podłączenie 2 analogowych linii wewnętrznych.
Maksymalnie na płytach EX08 można zainstalować 8 modułów (max 16 linii na serwer).
 
                                                        Pozwala na podłączenie 1 analogowej linii zewnętrznej i 1 wewnętrznej.
Maksymalnie na płytach EX08 można zainstalować 8 modułów.
 
                                                        Pozwala na użycie 1 dostępu GSM jako linii zewnętrznej centrali.
Maksymalnie na płytach EX08 można zainstalować 6 modułów.
 
                                                        Pozwala na użycie 1 dostępu GSM 4G jako linii zewnętrznej centrali oraz na tranmisję danych.
Maksymalnie na płytach EX08 można zainstalować 6 modułów.
 
                                                        Zwiększa max liczbę użytkowników o kolejnych 100, liczbę jednoczesnych rozmów o 30 oraz max liczbę jednocześnie nagrywanych rozmów o 30 (do max 90).
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły.
 
                                                        Moduł 1 traktu ISDN PRA.
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły.
 
                                                        Pozwala zainstalować 4 dodatkowe moduły rozbudowy
Maksymalnie można założyć 2 płyty.
Telefon W610W: zaawansowany, 4 konta SIP, alarm wibracyjny, 16 przycisków BLF
Telefon W611W: komfortowy, 4 konta SIP, obudowa IP67, 16 przycisków BLF
 
                        KX-HDV800: 2 konta SIP, rozbudowane układy redukcji szumów otoczenia, integracja ze smartfonem, możliwość nagrywania konferencji
 
  
  
  
  
  
 