Standardowo obsługuje 4 linie zewnętrzne VoIP i 8 numerów wewnętrznych analogowych
Zastosowanie Małe biura, szkoły, przychodnie, które korzystają z analogowych telefonów, a jednocześnie wymagane są zaawansowane funkcje obsługi połączeń
Dzięki wbudowanemu nagrywaniu rozmów telefonicznych, kolejkowaniu połączeń, rozbudowanym scenariuszom obsługi ruchu przychodzącego oraz możliwości integracji różnych typów łącz telekomunikacyjnych w łatwy sposób zbudować można niezawodny system zaspokajający wyszukane potrzeby klienta
Szczególne funkcje systemu
● Możliwość obsługi różnych rodzajów zewnętrznych linii: analogowych, ISDN BRI, VoIP i GSM
● Nagrywanie rozmów telefonicznych z anonsem w trybie automatycznym dla wskazanych linii i na żądanie użytkownika. Nagrania składowane są na karcie MicroSD lub udostępnionym zasobie sieciowym, a przesłuchiwać mogą je tylko uprawnieni pracownicy
● Wariant pracy jako nagrywarka rozmów dla central Panasonic. Istnieje możliwość nagrywania rozmów zewnętrznych lub wewnętrznych z aparatu dowolnego rodzaju: systemowy, analogowy, słuchawka DECT (ponieważ nagrywanie wykorzystuje również zasoby już zainstalowanej centrali, przed wdrożeniem niezbędna jest konsultacja z naszymi specjalistami).
● Kierowanie ruchem przychodzącym również na podstawie numeru abonenta dzwoniącego, a funkcja AutoCLIP pozwoli klientowi oddzwonić bezpośrednio do pracownika, który wcześniej nieskutecznie poróbował dzwonić do klienta
● Wbudowana obsługa kolejkowania połączeń przychodzących z informacją o pozycji w kolejce i szacunkowym czasie oczekiwania - funkcjonalność wykorzystywana w gabinetach lekarskich i przychodniach
● Integracja użytkownika telefonu ze stanowiskiem komputerowym (np. ustawianie przekierowań, nie przeskadzać)
● Wbudowana poczta głosowa zintegrowana z pocztą elektroniczną, wbudowana obsługa fax2mail
● Funkcja AutoProvisionigu pozwala na łatwe rejestrowanie nowych urządzeń wielu firm (np. Panasonic, Yealink, Yeastar, Fanvil, Cisco, Alcatel, Grandstream) bez konieczności konfigurowania parametrów w samym aparacie
● Możliwość budowania sieci central Yeastar z wykorzystaniem połączeń VoIP
● Integracja z telefonem mobilnym dzięki bezpłatnej aplikacji Linkus.
Dodatkowo wbudowany Firewall z wieloma regułami obsługi ruchu IP, indywidualnymi schematami dostępu i dyskryminacji zabezpieczy centralę przed próbami nieautoryzowanej ingerencji
Max liczba użytkowników: 20; pozwala na podłączenie 20 telefonów lub aplikacji Linkus
Max liczba jednoczesnych rozmów: 8
Max liczba analogowych linii wewnętrznych: 12
Max liczba linii zewnętrznych SIP: 4
Liczba tras ruchu wychodzącego i przychodzącego: 20, 20
Warunki czasu i święta: 20, 20
Liczba IVR i kolejek połączeń: 20, 10
Pokoje konferencyjne, max liczba uczestników: 10, 8
Tablica szybkiego wybierania i tablica numerów "Call Back": 512, 128
Reguły Firewall, czarne listy: 512, 2000
Dyski sieciowe: 2
Sloty na moduły rozbudowy: 2 (dla modułów S2) + 2 (dla modułów B2, O2, GSM)
Aktualizacja oprogramowania: bezpłatna, automatyczna lub na żądanie
Ethernet: 2 porty 100Mb (LAN i WAN)
Kodeki Audio: G711a, G711u, G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, LBC
Kodeki Video: H263, H236P, H264, MPEG4
Zewnętrzny nośnik danych: karta Mikro SD (do 256 GB) oraz NAS
Wymiary: 29x18x3,3cm
Waga: 0,68kg
Zasilanie: dołączony zasilacz zewnętrzny 12V
Sposób montażu: półka lub powieszenie na ścianie w dwóch kierunkach
Chłodzenie: grawitacyjne (brak wentylatora)
W zestawie: centrala S412, przewód zasilający, zasilacz zewnętrzny, kabel LAN, gumowe stopki, dokumentacja wstępnego uruchomienia, karta gwarancyjna
Pozwala na podłączenie 2 łącz ISDN BRI jako zewnętrzne lub wewnętrzne.
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły (max 4 łącza ISDN BRI na serwer).
Pozwala na podłączenie 2 linii zewnętrznych.
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły (max 4 linie na serwer).
Pozwala na podłączenie 2 analogowych linii wewnętrznych.
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły (max 4 linie na serwer).
Pozwala na użycie 1 dostępu GSM jako linii zewnętrznej centrali.
Maksymalnie można zainstalować 2 moduły.
Pozwala na użycie dostępu GSM 4G jako linii zewnętrznej centrali oraz na tranmisję danych.
Maksymalnie można zainstalować 1 moduł.
Telefon W610W: zaawansowany, 4 konta SIP, alarm wibracyjny, 16 przycisków BLF
Telefon W611W: komfortowy, 4 konta SIP, obudowa IP67, 16 przycisków BLF
KX-HDV800: 2 konta SIP, rozbudowane układy redukcji szumów otoczenia, integracja ze smartfonem, możliwość nagrywania konferencji