Przeznaczony dla nie więcej niż 50 użytkowników VoIP, max 25 jednoczesnych połączeń
Zastosowanie Centralka unierunkowana na usługi VoIP o dużych możliwościach zaprojektowana jako optymalne rozwiązanie dla pensjonatów, przychodni i wymagających firm
Łączy bogate możliwości i uniwersalność z obsługą różnych typów linii zewnętrznych i wewnętrznych, a dzięki wbudowanemu nagrywaniu rozmów telefonicznych, kolejkowaniu połączeń, rozbudowanym scenariuszom obsługi ruchu przychodzącego oraz możliwości integracji różnych typów łącz telekomunikacyjnych, pozwala w łatwy sposób zbudować niezawodny system zaspokajający wyszukane potrzeby klienta
Szczególne funkcje systemu
● Nagrywanie rozmów telefonicznych z anonsem w trybie automatycznym dla wskazanych linii i na żądanie użytkownika. Nagrania składowane są na karcie SD lub udostępnionym zasobie sieciowym, a przesłuchiwać mogą je tylko uprawnieni pracownicy
● Wariant pracy jako nagrywarka rozmów dla central Panasonic. Istnieje możliwość nagrywania rozmów na liniach zewnętrznych lub wewnętrznych z aparatu dowolnego rodzaju: systemowy, analogowy, słuchawka DECT (ponieważ nagrywanie może wykorzystywać również zasoby już zainstalowanej centrali, przed wdrożeniem niezbędna jest konsultacja z naszymi specjalistami).
● Kierowanie ruchem przychodzącym również na podstawie numeru abonenta dzwoniącego, a funkcja AutoCLIP pozwoli klientowi oddzwonić bezpośrednio do pracownika, który wcześniej nieskutecznie poróbował dzwonić do klienta
● Wbudowana obsługa kolejkowania połączeń przychodzących z informacją o pozycji w kolejce i szacunkowym czasie oczekiwania - funkcjonalność wykorzystywana w przychodniach i NZOZ
● Integracja użytkownika telefonu ze stanowiskiem komputerowym (np. ustawianie przekierowań, nie przeskadzać)
● Wbudowana poczta głosowa zintegrowana z pocztą elektroniczną, wbudowana obsługa fax2mail
● Funkcja AutoProvisionigu pozwala na łatwe rejestrowanie nowych urządzeń wielu dostawców (np. Panasonic, Yealink, Yeastar, Fanvil, Linkvil, Cisco, Alcatel, Grandstream) bez konieczności konfigurowania parametrów w samym aparacie
● Możliwość budowania sieci central Yeastar z wykorzystaniem połączeń VoIP
● Funkcjonalność serwerów redundantnych zapewniających gotowość pracy i automatyczne przełączenie zasobów w przypadku awarii sieci
● Integracja z telefonem mobilnym dzięki bezpłatnej aplikacji Linkus.
Dodatkowo wbudowany Firewall z wieloma regułami obsługi ruchu IP, indywidualnymi schematami dostępu i dyskryminacji zabezpieczy centralę przed próbami nieautoryzowanej ingerencji
Max liczba użytkowników: 50, pozwala na podłączenie 50 telefonów SIP lub aplikacji Linkus
Max liczba jednocześnie prowadzonych lub nagrywanych rozmów: 20
Liczba linii zewnętrznych SIP: 50
Liczba tras ruchu wychodzącego i przychodzącego: 64, 128
Warunki czasu i święta: 20, 20
Liczba IVR i kolejek połączeń: 32, 16
Pokoje konferencyjne, max liczba uczestników: 16, 25
Tablica szybkiego wybierania i tablica numerów "Call Back": 512, 128
Książka telefoniczna kontaktów systemowa i osobista: 500, 300
Reguły Firewall, czarne listy: 512, 2000
Dyski sieciowe: 2
Aktualizacja oprogramowania: bezpłatna, automatyczna lub na żądanie
Ethernet: 2 porty 100Mb (LAN+WAN, LAN+Bridge)
Kodeki Audio: G711a, G711u, G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, LBC
Kodeki Video: H263, H236P, H264, MPEG4
Zewnętrzny nośnik danych: Karta SD (do 256 GB) oraz NAS
Wymiary: 34x21x4,4cm
Waga: 1,48kg
Zasilanie: gniazdo 230V
Sposób montażu: półka lub szafa 19", 1U
Chłodzenie: grawitacyjne (brak wentylatora)
Pozwala na uruchomienie aplikacji Linkus w wersji chmurowej bez konieczności zmian konfiguracji urządzeń sieciowych.
Telefon W610W: zaawansowany, 4 konta SIP, alarm wibracyjny, 16 przycisków BLF
Telefon W611W: komfortowy, 4 konta SIP, obudowa IP67, 16 przycisków BLF
KX-HDV800: 2 konta SIP, rozbudowane układy redukcji szumów otoczenia, integracja ze smartfonem, możliwość nagrywania konferencji